Wednesday, April 08, 2009

... durere..............


stau si ma uit la monitor ... incerc sa imi dau seama de ce se intampla si cum e posibil sa rezisti cand ... persoana cea mai iubita ... persoana care inseamna totul pt tine pur si simplu nu iti mai poate raspunde ..nu iti mai poate spune "Noapte Buna"..

Imi pare nespus de rau si nu cred ca e corect sa treci prin asa ceva ..la o varsta ata de frageda ..
nu e corect sa trebuiasca sa plangi dupa cineva mai tanar ca tine..

Eu nu am nici un raspuns la orice intrebare ce poate sa fie pusa in cazul de fatza...nu stiu nimik si vreau ca cineva sa imi dea macar un indiciu...stiu doar ca doare ...doare foarte mult ...si singurul sentiment care te poate misca este abandonarea totala a vietzii....

Oriunde te afli I. te rog ajuta-l pe A. sa intzeleaga ce se intampla ....

No comments: